Список форумов

Esperanto новости

Форум об эсперанто и языках вообще

Избранное:
En Esperanto: UEA :: REU :: Vikipedio :: Libera Folio
По-русски: Esperanto новости :: Что такое эсперанто? :: Курс эсперанто по эл. почте


Сейчас Вс сен 22, 2019 1:21 am

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 19 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Kion fari en (aliaj) forumoj
СообщениеДобавлено: Чт мар 17, 2005 11:02 am 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Пн авг 30, 2004 13:19 pm
Сообщения: 871
Откуда: Moskva
Kiel mi komprenas, ni ne sukcesis en forumo de Eksler.
Mi proponas fari sekvajn povojn, sed alia maniere.

Mi proponas: registriĝu en iu libera forumo kaj komencu ĝin uzi, pridiskuti en ĝi tiujn aferojn, pri kiuj la forumo estas.
Post, ekzemple, unu monato, kiam vi jam aspektos kiel spertulo de la forumo, proponu al la forumanoj veni en iun Ean aranĝon.
Ne diru, ke Eo estas bona lingvo kaj ĉiuj ĝin bezonas, ... . Anstataŭ ĉi tio rakontu, kion bonan ili povas ricevi dum la aranĝo.

Ekzemplo (en forumo por ŝatantoj de katoj): "Venu en Rek-Eola-2005 -n! Ĝi estos en bela bona granda urbo Jekaterinburg. Dum la sama tempo tie estos ekspozicio de katoj, ankaŭ en la urbo estas multaj ege belaj kortaj katoj kaj troveblas du tre interesaj revuoj pri katoj, kiuj ne eblas aĉeti en aliaj lokoj. Ankoraŭ vi povos stari sur limo de Eŭropo kaj Azio kaj fotiĝi!" (Mi ĉi ĉion elpensis, sed vi eksciu kaj skribu nur veron.).

Kaj pri la lingvo skribu kiel: "Tie oni interparolos en nekomprenebla lingvo, sed ne timu, ĉi tio ne gravas! Ĉion gravan oni diros al vi en la rusa. Kaj vi havos malmultekostan loĝejon, do vi ne veturos nenien, sed en konkreta loko.".

Pli bone estus ke organizantoj de la aranĝo konsentu, ke oni povas inviti tie homojn, kiuj tute ne scias Eon. Pri Rek-Eola-2005 mi jam interparolis kun organizantoj kaj ili konsentis.

Kaj en kiuj forumoj ĉi tion fari.

Forumoj estas minimume de du tipoj - liberaj kaj komercaj.

Komercaj forumoj estas por reklami iujn projektojn kaj moderantoj forviŝas ĉiujn mesaĝojn, kiuj ne taŭgas al la celo.

Liberaj forumoj estas por homoj, kiuj havas ion komunan, por pridiskuti tiujn aferojn, kiujn ili opinias ke estas gravaj kaj diskutindaj.

Liberaj forumoj mem estas de du tipoj - pli malfermitaj kaj pli fermitaj.
Pli malfermitaj estas forumoj de ŝatantoj de, ekzemple, hundoj, aŭtomobiloj, katoj, tramoj, ... .
Pli fermitaj estas ekzemple forumoj de loĝantoj de iu studenta komunloĝejo.

Mi proponas ĉi tion fari en liberaj malfermitaj forumoj.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  

 Заголовок сообщения: Re: Kion fari en forumoj
СообщениеДобавлено: Чт мар 17, 2005 11:27 am 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Ср мар 02, 2005 13:43 pm
Сообщения: 3066
Откуда: Ensko
Maksim писал(а):
Kiel mi komprenas, ni ne sukcesis en forumo de Eksler.
Mi proponas fari sekvajn povojn, sed alia maniere.

Kion vi proponas? Ĉu ĉiam eviti malfacilaĵojn?
Ĉu vi ne scipovas diskuti?
Ĉu vi timas? Kial vi ne volas plu diskuti ĉe la forumo de Eksler? Ĉu ĉar la aliaj estas pli saĝaj ol vi kaj vi serĉas stultulojn en iu alia forumo?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Kion fari en forumoj
СообщениеДобавлено: Чт мар 17, 2005 12:59 pm 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Ср мар 02, 2005 13:43 pm
Сообщения: 3066
Откуда: Ensko
Ŝak' писал(а):
Maksim писал(а):
Kiel mi komprenas, ni ne sukcesis en forumo de Eksler.
Mi proponas fari sekvajn povojn, sed alia maniere.

Kion vi proponas? Ĉu ĉiam eviti malfacilaĵojn?
Ĉu vi ne scipovas diskuti?
Ĉu vi timas? Kial vi ne volas plu diskuti ĉe la forumo de Eksler? Ĉu ĉar la aliaj estas pli saĝaj ol vi kaj vi serĉas stultulojn en iu alia forumo?

Ŝajnas ke pro mia mesaĝo vi por ĉiam fuĝos de ĉi tiu forumo ĉar vi tute ne povas ion kontraŭdiri :-) Kaj vi trovos alian forumon kie vi proponos samon :-)


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Kion fari en forumoj
СообщениеДобавлено: Чт мар 17, 2005 13:09 pm 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Пн авг 30, 2004 13:19 pm
Сообщения: 871
Откуда: Moskva
Ŝak' писал(а):
Maksim писал(а):
Kiel mi komprenas, ni ne sukcesis en forumo de Eksler.
Mi proponas fari sekvajn povojn, sed alia maniere.

Kion vi proponas? Ĉu ĉiam eviti malfacilaĵojn?
Ĉu vi ne scipovas diskuti?
Ĉu vi timas? Kial vi ne volas plu diskuti ĉe la forumo de Eksler? Ĉu ĉar la aliaj estas pli saĝaj ol vi kaj vi serĉas stultulojn en iu alia forumo?

Mi proponas iri per alia vojo.
Ne skribi rekte al eksteraj homoj pri Eo, sed inviti ilin en aranĝon, kie ili vidos kaj aŭdos la lingvon.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Kion fari en forumoj
СообщениеДобавлено: Чт мар 17, 2005 13:12 pm 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Ср мар 02, 2005 13:43 pm
Сообщения: 3066
Откуда: Ensko
Maksim писал(а):
Mi proponas iri per alia vojo.
Ne skribi rekte al eksteraj homoj pri Eo, sed inviti ilin en aranĝon, kie ili vidos kaj aŭdos la lingvon.

hm... ni vidu
Maksim писал(а):
Mi proponas registriĝu en iu libera forumo kaj komencu ĝin uzi, pridiskuti en ĝi tiujn aferojn, pri kiuj la forumo estas.
...
mi proponas ĉion fari en malfermitaj forumoj

Kial ne ĉe la forumo de Eksler???


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Kion fari en forumoj
СообщениеДобавлено: Чт мар 17, 2005 13:18 pm 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Пн авг 30, 2004 13:19 pm
Сообщения: 871
Откуда: Moskva
Ŝak' писал(а):
Kial ne ĉe la forumo de Eksler???

Se iu volas ĝi povas provi.
Sed en la forumo forumanoj jam (eble) malbone opinias pri Eo. Do, ĉi tio povas esti pli malfacila tasko.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Kion fari en forumoj
СообщениеДобавлено: Чт мар 17, 2005 13:23 pm 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Ср мар 02, 2005 13:43 pm
Сообщения: 3066
Откуда: Ensko
Maksim писал(а):
Ŝak' писал(а):
Kial ne ĉe la forumo de Eksler???

Se iu volas ĝi povas provi.
Sed en la forumo forumanoj jam (eble) malbone opinias pri Eo. Do, ĉi tio povas esti pli malfacila tasko.

Do eble pli konvena afero estas ŝanĝi ilian opinion sed ne fuĝi en aliajn forumojn? Ĉar la fuĝado poavas esti kaŭzo de malbonaj opinioj ĉe tiuj aliaj forumoj?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Чт мар 17, 2005 13:31 pm 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Пн авг 30, 2004 13:19 pm
Сообщения: 871
Откуда: Moskva
Ŝak' писал(а):
Do eble pli konvena afero estas ŝanĝi ilian opinion sed ne fuĝi en aliajn forumojn? Ĉar la fuĝado poavas esti kaŭzo de malbonaj opinioj ĉe tiuj aliaj forumoj?

Eble.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Чт мар 17, 2005 14:18 pm 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Сб фев 26, 2005 19:54 pm
Сообщения: 579
Maksim - la propono dekomence enstabliĝi en forumo por esti atentata - tute pravas.
Forumoj kie oni ŝatas diskuti kun sporta ardo - estas senesperaj defenitive.
Povas esti interesaj konferencoj preferataj de edukitaj homoj, kutimaj ne tuj kontesti ĉion ajn, sed scipovaj pritaksi novan ideon.
Sed kleraj forumanoj kutime iom konas pri E-to kaj simpla prezento ne kaŭzas longan priparolon, por voki scivolemon vere necesas atentokapta mesaĝo.
La ideo inviti flankajn vizitantoj en E-renkontiĝoj estas originala, sed kiel influos tio al la etoso de renkontiĝoj mem? Kaj se la fremdulojn tute apartigi (aŭ se ili mem diskuros al urbo) - kion do ili sukcesos percepti? Plej grave - ni imagu tiun praktikon ekfunkcii - por kio do oni lernu la lingvon - se ĉiu bonusoj eblas ricevi sen tio?
Revenante al la komenca ideo - skribi pri kio esperanto nun povas esti utila, kion en kaj per ĝi eblas fari - vojo tute korekta. Restas nur atente pripari la mesaĝon.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Kion fari en forumoj
СообщениеДобавлено: Чт мар 17, 2005 19:42 pm 
Не в сети
Plenrajta Forumano

Зарегистрирован: Ср ноя 19, 2003 17:13 pm
Сообщения: 365
Откуда: (в процессе изменения)
Maksim писал(а):
Post, ekzemple, unu monato, kiam vi jam aspektos kiel spertulo de la forumo, proponu al la forumanoj veni en iun Ean aranĝon.
Ne diru, ke Eo estas bona lingvo kaj ĉiuj ĝin bezonas, ... . Anstataŭ ĉi tio rakontu, kion bonan ili povas ricevi dum la aranĝo.

Kaj ne miru poste, kial multaj homoj opinias, ke esperantistoj estas iaj sektanoj...
Anstataŭ tia "varbado de novaj sektanoj" mi proponus , ke tiaj batalemaj volontuloj pli bone montru uzon de eo per sia praktiko. Ekzemple, kunvenu kelkaj finvenkemuloj kaj faru al si taglibrojn sur ia bonkonata publika situo, ekz. Livejournal, Liveinternet ktp. Anstataŭ ŝtopi liberajn forumojn per sia varbema skribaĵaro, skribu ion interesan en sian taglibron, dezirinde en du lingvoj, kaj komuniku tie kun samideanoj senafektece en esperanto. En tiu kazo vi trovos verŝajne pli multe de seriozaj interesiĝuloj, ol kun altrudiĝema propagando.

_________________
Искренне ваш, Йож.
Ne diru al mi kion fari kaj mi ne diros al vi kien iri.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Пт мар 18, 2005 12:33 pm 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Сб фев 26, 2005 19:54 pm
Сообщения: 579
Все дороги хороши, выбирай на вкус!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Kion fari en forumoj
СообщениеДобавлено: Пт мар 18, 2005 13:13 pm 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Пн авг 30, 2004 13:19 pm
Сообщения: 871
Откуда: Moskva
Erinaceus писал(а):
Ekzemple, kunvenu kelkaj finvenkemuloj kaj faru al si taglibrojn sur ia bonkonata publika situo, ekz. Livejournal, Liveinternet ktp. Anstataŭ ŝtopi liberajn forumojn per sia varbema skribaĵaro, skribu ion interesan en sian taglibron, dezirinde en du lingvoj, kaj komuniku tie kun samideanoj senafektece en esperanto.

Ĉi tion oni ankaŭ povas fari. Estus tre bona.
Erinaceus писал(а):
En tiu kazo vi trovos verŝajne pli multe de seriozaj interesiĝuloj, ol kun altrudiĝema propagando.

Mia ideo estas pri kiel fari propagandon ne altrudiĝeman.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Пт мар 18, 2005 20:34 pm 
Не в сети
Esperantisto
Esperantisto
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Вс мар 16, 2003 17:49 pm
Сообщения: 282
Откуда: Kishineu
ŝ.ak' писал(а):
Kion vi proponas? Ĉu ĉiam eviti malfacilaĵojn? Ĉu vi ne scipovas diskuti? Ĉu vi timas? Kial vi ne volas plu diskuti ĉe la forumo de Eksler? Ĉu ĉar la aliaj estas pli saĝaj ol vi kaj vi serĉas stultulojn en iu alia forumo?


Tiom da demandoj!
Verŝajne, viaj timoj ene de vi diras tiujn vortojn :roll:

Kie vi vidis motivojn por viaj vortoj pri "eviti malfacilaĵojn" kaj "timo diskuti"? :|
Ĉu vi estas adepto de regulo: "наша задача - создавать себе трудности, а потом героически их преодолевать!"?
"Ni ja ne serĉas facilan vojon", ĉu? :D

Erinaceus писал(а):
Anstataŭ tia "varbado de novaj sektanoj" mi proponus, ke tiaj batalemaj volontuloj pli bone montru uzon de eo per sia praktiko.


Ĉu vi pensas, ke homoj ne povas uzi samtempe ĉiujn rimedojn, nomitaj ĉi tie?
Kial vi malkonfesas paroladojn en forumoj? :D

Kritikuloj, vi amuzigas min! :zam:
Viaj argumentoj memorigas al mi konduton de kontraŭuloj de Esperanto -- ili same ne povas teni en siaj pensoj du variantojn samtempe: "se akcepti Esperanton kiel internacia lingvo, do nepre rifuzi anglan (kaj aliajn lingvojn) entute! :evil: "

Se al vi ne plaĉas ideo diskuti en forumoj pri Esperanto post kiam vi estiĝos tiea ĉiamulo, do almenaŭ ne nomi la ideon per tiuj malbonaj vortoj. :|


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Сб мар 19, 2005 2:07 am 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Сб фев 26, 2005 19:54 pm
Сообщения: 579
Estas impreso ke per amasa atako bone kunfanditaj exlruloj ne nur gajnis en la sportludo nomata diskutado, sed vere rekonvinkis kelkajn esperantistoj. Armitaj per aplombo kaj senrefuta slogano - "vi ne pravas kion ajn vi diru" exsadeptoj kaŭzis ĉe iuj stato de senespereco, sento ke vana estas ĉiu strebo - kvazaŭ la homoj jam pretas mallevi la manojn - " nenio sukcesas, nenio necesas"
Fakte ni priparolas la eblecojn ne por ricevi ies permeso agi, sed por trovi samideanojn. Ekz. en forumoj - nepre ne temas pri varbi, sed pri : rakonti - interese, elegante, konvene kaj fari tion ..ope estas pli oportune.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Пн мар 21, 2005 7:17 am 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Ср мар 02, 2005 13:43 pm
Сообщения: 3066
Откуда: Ensko
Sergej Ch писал(а):
ŝ.ak' писал(а):
Kion vi proponas? Ĉu ĉiam eviti malfacilaĵojn? Ĉu vi ne scipovas diskuti? Ĉu vi timas? Kial vi ne volas plu diskuti ĉe la forumo de Eksler? Ĉu ĉar la aliaj estas pli saĝaj ol vi kaj vi serĉas stultulojn en iu alia forumo?


Tiom da demandoj!
Verŝajne, viaj timoj ene de vi diras tiujn vortojn :roll:

Kie vi vidis motivojn por viaj vortoj pri "eviti malfacilaĵojn" kaj "timo diskuti"? :|
Ĉu vi estas adepto de regulo: "наша задача - создавать себе трудности, а потом героически их преодолевать!"?
"Ni ja ne serĉas facilan vojon", ĉu? :D


Ĉu mi timas? Ĝuste vi timas reveni al la forumo de Eksler ĉar mi neniam estis tie kaj ne havas tempon por diskuti tie!
Ĝuste vi povas nenion fari kaj estas sufiĉe stulta por plu diskuti tie kaj ankaŭ vi proponas fuĝi!
Kion mi timu? vi diris ke timas ĝuste mi! Pruvu! Mi nur vidis mesaĝon "ĉe la forumo de Eksler neesperantistoj estas tro saĝaj por diskuti kun ili do ni fugu de tie" kaj mi diris ke tio etsas malbona.
Ĉar vi defendas tion do vi timas kaj vi estas stultulo kaj por ke la aliaj ne vidu vian timon vi tion defendas!

Se vi ne respondos kial vi, pledante fuĝadon pro timo, akuzas min pri malkuraĝo. -- Fuĝu de ĉi tie kacen! Tio ja estas ĝuste tio, kion vi pledas

_________________
Malfacila kaj tre trista estas vivo programista.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Пн мар 21, 2005 10:06 am 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Сб фев 26, 2005 19:54 pm
Сообщения: 579
Здравствуй, племя молодое, незнакомое!



_________________
Идет, гудет зеленый шум


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Пн мар 21, 2005 14:21 pm 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Пн авг 30, 2004 13:19 pm
Сообщения: 871
Откуда: Moskva
Do, ĉu iu planas ion ie fari?
Mi jam preparas du forumojn por invito al Rek-Eola-2005 !


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Пн мар 21, 2005 19:02 pm 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Сб фев 26, 2005 19:54 pm
Сообщения: 579
Pri Eola-2005 la ideo estas ne malinteresa.
Eblas provi.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Сб мар 26, 2005 13:48 pm 
Не в сети
Esperantisto
Esperantisto
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Вс мар 16, 2003 17:49 pm
Сообщения: 282
Откуда: Kishineu
Ŝak' писал(а):
vi estas stultulo [...]
Fuĝu de ĉi tie kacen!


:oops:


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 19 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Похожие темы форума | Similaj temoj en la forumo
 Темы   Автор   Ответы   Просмотры   Последнее сообщение 
В этой теме нет новых непрочитанных сообщений. Babilejoj kaj forumoj (rezonado por Eo)

Tarducci

11

4801

Сб май 06, 2006 0:55 am

Tarducci Перейти к последнему сообщению

 


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Bing [Bot] и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
News News Plan de site Plan de site SitemapIndex SitemapIndex Flux RSS Flux RSS Liste des flux Liste des flux