Список форумов

Esperanto новости

Форум об эсперанто и языках вообще

Избранное:
En Esperanto: UEA :: REU :: Vikipedio :: Libera Folio
По-русски: Esperanto новости :: Что такое эсперанто? :: Курс эсперанто по эл. почте


Сейчас Вт окт 15, 2019 0:10 am

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 7 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Esperantistoj en la areo de Kharkiv
СообщениеДобавлено: Вс июн 12, 2005 5:17 am 
Не в сети
Novico
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Вс июн 12, 2005 5:12 am
Сообщения: 2
Откуда: Usono
Ĉu iu scias ĉu estas ajnaj Esperantistoj en orienta Ukraino, specife Kharkiv? Post unu semajno, vi vojaĝos tien kaj plaĉus al mi se mi kunvenus Esperantistojn. Plie, mi ne parolas la rusan, do bonvolu skribi nur Esperante. Dankon amikoj.

Pardonu min se ĉi tie estas la malprava loko por enskribi ĉi tian mesaĝon.

_________________
Coimhead fearg fhear na foighde.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  

 Заголовок сообщения: Re: Esperantistoj en la areo de Kharkiv
СообщениеДобавлено: Вт июн 14, 2005 4:51 am 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Ср мар 02, 2005 13:43 pm
Сообщения: 3066
Откуда: Ensko
Andrew писал(а):
Ĉu iu scias ĉu estas ajnaj Esperantistoj en orienta Ukraino, specife Kharkiv? Post unu semajno, vi vojaĝos tien kaj plaĉus al mi se mi kunvenus Esperantistojn. Plie, mi ne parolas la rusan, do bonvolu skribi nur Esperante. Dankon amikoj.

Pardonu min se ĉi tie estas la malprava loko por enskribi ĉi tian mesaĝon.
Ŝajnas ke Cibulevskij loĝas ĝuste tie. Sed bedaŭrinde liajn kontaktojn mi perdis. Do: Ili tutcerte estas.

_________________
Malfacila kaj tre trista estas vivo programista.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Вт июн 14, 2005 5:18 am 
Multan dankon Ŝak'. Ĉu Cibulevskij estas membro ?i tie?


Вернуться к началу
  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Вт июн 14, 2005 5:39 am 
Не в сети
Fervora Forumano
Fervora Forumano

Зарегистрирован: Ср мар 02, 2005 13:43 pm
Сообщения: 3066
Откуда: Ensko
Anonymous писал(а):
Multan dankon Ŝak'. Ĉu Cibulevskij estas membro ?i tie?
Bedaŭrinde ne. Se mi ne forgesos mi serĉos hejme liajn kontaktojn.. Do ĝis morgaŭ...

_________________
Malfacila kaj tre trista estas vivo programista.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Esperantistoj en la areo de Kharkiv
СообщениеДобавлено: Чт июн 16, 2005 18:09 pm 
Andrew писал(а):
Ĉu iu scias ĉu estas ajnaj Esperantistoj en orienta Ukraino, specife Kharkiv? Post unu semajno, vi vojaĝos tien kaj plaĉus al mi se mi kunvenus Esperantistojn. Plie, mi ne parolas la rusan, do bonvolu skribi nur Esperante. Dankon amikoj.


Do jen! Prepariĝu, mi komencos grumblegi!!! Eĉ esperantistoj jam ne povas trovi aliajn esperantistojn!!! Kaj iuj "oni" ankoraŭ certigos min, ke por NEesperantisto trovi nin ne estas problemo??? :lol:

En mia listo de E-delegitoj por Neesperantio Ĥarkovo, kompreneble, mankas (ĉiuj esperantistoj ja senĉese laboras en la kampoj de promocio de Esperanto, por aliĝi al la listo ili ne havas tempon). Tamen mi povas rekomendi al vi skribi al Aleksandr Griŝĉenko, li ankaŭ loĝas en orienta Ukrainio kaj ĉebezone povas peri al vi la adreson de ĥarkovaj esperantistoj. Lia adreso: agri[heliko]lep.lg.ua

Sekvafoje mi aperigos ĉi tie la adresojn de ĥarkovanoj (necesos konsulti la UkrEA-adresaron).

Aliĝu al la projekto!!!


Вернуться к началу
  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Пт июн 17, 2005 2:25 am 
Не в сети
Novico
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Вс июн 12, 2005 5:12 am
Сообщения: 2
Откуда: Usono
Dankon pro la adreso de S-ro Griŝĉenko, sed ĝi ne funkcias. Ĉu vi certas ke tiu estas la korekta retadreso?

_________________
Coimhead fearg fhear na foighde.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Ср июн 29, 2005 10:29 am 
Не в сети
Akademiano
Akademiano
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Пн сен 22, 2003 21:49 pm
Сообщения: 953
Откуда: Ukrainio, Krimeo
Andrew писал(а):
Dankon pro la adreso de S-ro Griŝĉenko, sed ĝi ne funkcias. Ĉu vi certas ke tiu estas la korekta retadreso?


Jen la donitaĵoj el la UkrEA-jarlibro por 2003 (pli freŝa ankoraŭ ne ekzistas) pri esperantistoj el Ĥarkovo, kiuj estas pli-malpli facile kontakteblaj:

ĤODIN Vladimir Vasiljeviĉ, tel. +38 0572 436980; retadreso hodin_vladimir[heliko]yahoo.com

LUPICKIJ Julij, tel. +38 0572 339406; retadreso jlupicky[heliko]mail.ru

CIBULEVSKIJ Dmitrij Miĥajloviĉ, tel. +38 0572 637264

Pardonon, se iuj informoj neĝustas - ne estas mia kulpo!

Alia eblo kontakti s-ron GRIŜĈENKO el Lugansk, se lia ret-adreso ial ne funkcias, estas uzi lian poŝ-telefonon por mallonga sms: +380509338214. Lia icq-numero estas 5466606.

_________________
Mia blogo (ĉefe ruse, sed foje ankaŭ Esperante): http://mevamevo.livejournal.com


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 7 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Похожие темы форума | Similaj temoj en la forumo
 Темы   Автор   Ответы   Просмотры   Последнее сообщение 
В этой теме нет новых непрочитанных сообщений. Israelaj esperantistoj

[ На страницуНа страницу: 1, 2 ]

Марина

30

15869

Чт фев 10, 2005 13:44 pm

Rimon Перейти к последнему сообщению

В этой теме нет новых непрочитанных сообщений. Mongolaj esperantistoj sopiras...

Slavik

4

4070